web analytics

Kõige sagedamini esitatavad küsimused toote Prolong® kohta

Miks on tarvis kasutada toodet Prolong Engine Treatment?

Prolong Engine Treatment vähendab progressiivse tehnoloogia abil tõhusalt mootori hõõrdumist ja ülekuumenemist. Auto on märkimisväärne kapitalimahutus, seega on oluline teha kõik mis võimalik, et kaitsta mootorit ja tagada selle võimalikult tõhus toimimine.

Mille poolest Prolong Engine Treatment erineb teistest toodetest?

Prolongi süsteem esindab progressiivset surveõlituse tehnoloogiat, millel pole ühtegi analoogi. Patenteeritud hõõrdumisvastane koostis annab kindlustunde, et toode vastab esitatavatele nõudmistele. Erinevalt teistest turul pakutavatest vahenditest ei sisalda Prolong Engine Treatment ühtegi niisugust kõva aineosakest nagu PTFE-polümeer, molübdeen, tsink, vask või grafiit.

Milline on tööstusliku õlilisandi ja vahendi Prolong Engine Treatment erinevus?

Prolong on oluliselt tõhusam vahend kui tavalised õlilisandid. Patenteeritud koostise (AFMT™) molekulide toime keemilisel ühinemisel metallpinnaga tekitab unikaalse vastupidavuse ning vähendab hõõrdumise ja kuumuse mõju miinimumini. Lihtsamalt öeldes, toimub ühinemine metalliga, tekib kaitsekiht.

Kas Prolongi võib kasutada iga mootori puhul?

Prolong on turvaline ja samal ajal tõhus vahend uute ja kasutatud, bensiini- ja diiselmootorite jaoks. Toode on sobilik ka rootor- ja kahetaktiliste mootorite puhul. Prolong on jäätmevaba naftatoode, mis on eriti oluline kohtades, kus on kriitiliselt tähtsad niisugused tegurid nagu määrdeaine puudus ja tekkiva hapnikukoguse vähenemine.

Kas on oluline, millist õli kasutatakse?

Prolongi võib kasutada nii mineraal- kui ka sünteetilise õli puhul.

Kas Prolong sisaldab mingeid tahkeid aineid?

Ei. Prolong ei sisalda teflonit, molübdeeni, tsinki, vaske, grafiiti ega muid tahkeid aineid, mis võiksid tekitada kahjustusi või kahjulikke segusid.

Mis on Prolong Engine Treatment Booster?

Tootel Prolong Booster (8 untsi) on samasugune koostis nagu tootel Prolong Engine Treatment (12 untsi) ja see on vajalik edasiseks, korduvaks kasutamiseks pärast toote Prolong Engine Treatment esmast kasutamist. Pärast õli vahetamist tuleb lihtsalt lisada toodet Prolong. Prolong Engine Treatment Booster pakendi suurus annab võimaluse raha säästa ja tagada mootori kaitse, kindlustades maksimaalse tõhususe.

Kas Prolongi võib kasutada ka mootorrataste puhul?

Jah. Mootori kogu õlimahust peab Prolong moodustama 10%. Kui tegemist on nn märja siduriga ja/või õli kasutatakse nii mootoris kui ka transmissioonis, peab Prolong moodustama 5% kogumahust.

Kas Prolongi võib kasutada kahetaktilises mootoris?

Jah, seda tuleb lisada õlile 10% selle kogumahust, seejärel segada bensiiniga. Seda segu kasutatakse kõigis õli sissepritsesüsteemides.

Miks on vaja kasutada vahendit Prolong Transmission Treatment?

Automaatse, standardse või mehaanilise käiguvahetuse probleemide lahendamine on üks kõige kallimatest töödest autoremondi valdkonnas. Prolong Transmission Treatment sisaldab patenteeritud metalli hõõrdumisvastast töötlust (AFMT™). Transmissioonivedelikku või transmissiooniõlisse lisatav vahend Prolong loob kaitsekihi, mis koosneb molekulidest kogu käigukasti metallpinnal. Metalli hõõrdumise tulemusena tekib erakordselt kõrge rõhk, siduri ja mehaanilise hõõrdumise tagajärjel tekkiv kuumenemine väheneb oluliselt, hõlbustades käiguvahetust ja optimeerides kasutegurit.

Kas Prolong on kokkusobiv automaatkäigukasti tihendite ja tihendikarpidega? 

Jah, vahendit Prolong võib turvaliselt kasutada automaatkäigukasti puhul.

Kas Prolong Transmission Treatment võib aeglustada siduri tegevust?

Ei. Unikaalne koostis ei häiri siduri tööd. Teatud juhtudel ilmneb siduriketta pinna poleerumine, mis võib siduri tööd aeglustada. Vahendi Prolong Transmission Treatment kasutamine aitab sellise pinna puhastada ja eemaldada ka teised kleepuvad moodustised, parandades kasutusomadusi.

Kas toode Prolong Transmission Treatment sobib kokku kõigi transmissioonivedelikega?

Jah, vahendit Prolong Transmission Treatment võib kasutada igat liiki sünteetiliste transmissioonivedelike ja mineraalõlidega.

Kui sageli on vaja kasutada vahendit Prolong Transmission Treatment?

Esimene kasutuskord võib olla millal iganes. Siiski on toodet kõige lihtsam kasutada siis, kui vahetatakse transmissioonivedelikku. Pärast esimest kasutamist pole Prolongi vahetamine vajalik seni, kuni ei vahetata vedelikku.

Kas vahendi Prolong Transmission Treatment lisamise korral ei või juhtuda, et karter saab liiga täis?

Lisades vahendit Prolong Transmission Treatment mehaanilisse käigukasti, tuleb valada 226,80 g transmissiooniõli (või vahetamise korral 226,80 g vähem), seejärel tuleb lisada pudeli sisu (226,80 g = 8 untsi). Automaatkäigukasti lisades võib selle täita, vähendamata transmissioonivedeliku mahtu.

Mille poolest on eriline vahend Prolong SPL100® Super Penetrating Lubricant Spray?

Prolong SPL100® puhastab, immutab, lisab hüdrofoobseid omadusi, kaitseb pinda ja õlitab metallmehhanisme, kasutades patenteeritud AFMT™ tehnoloogiat (Anti-Friction Metal Treatment – metalli hõõrdumisvastane töötlus).

Milleks sobib vahend Prolong SPL100® Super Penetrating Lubricant Spray?

Vahendit Prolong SPL100® iseloomustab suurepärane mehaaniline stabiilsus ja erakordne võime taluda kõrget rõhku. See tagab suurepärased hüdrofoobsed omadused, aitab väga hästi vältida oksüdeerumist ja korrosiooni ning ületab teisi kõrgtemperatuuri määrdeid nagu näiteks liitiumkompleks, alumiiniumkompleks ja mitmed teised polükarbamiidi sisaldavad määrdeained. Õlitamisvahendil on väga pikaajaline mõju, imeline puhastamisvõime, lisaks kulub üheks kasutamiskorraks vaid väike kogus ainet.

Miks on oluline kasutada vahendit Prolong Fuel System Cleaner või Prolong Fuel Injector Cleaner?

Aja jooksul kogunevad kütusevoolikute avaustesse, karburaatorisse ja pihustisse süsinikujäägid ja tihke mustus, mis vähendab transpordivahendi võimsust ja kütust kulub rohkem. Prolong Fuel System Cleaner puhastab ja aitab ära hoida sellise sademe moodustumist. Toode lisab kütusele õlitamisvõimet, et aidata kaitsta kütusepumpasid, tihendeid ja optimeerida kütusekulu. Prolong Fuel Injector Cleaner puhastab sademe ja pihustiotsakud, optimeerides niiviisi kütusekulu.

Kui sageli peab kütuselisandit kasutama?

Vahendit Prolong Fuel System Cleaner tuleb kasutada pärast iga 5000 km läbisõitu, vahendit Prolong Fuel Injector Cleaner aga juhtudel, kui on täheldatud saastet, halba käivitumist või on suurenenud kütusekulu.

Kas on oluline, millist bensiinimarki kasutatakse?

Ei, Prolongi kütuselisandid sobivad kõigile bensiinimarkidele.

Mille jaoks kasutatakse vahendit Prolong Octane Power Boost?

Prolong Octane Power Boost tagab oktaanarvu suurendamise ja seega ka suurema mootorivõimsuse isegi pumba maksimaalse tegevuse taseme juures. Tagatud on kõrge kasutegur, ehkki see ei ole pidevalt vajalik.

Mida kujutab endast Prolong Waterless Wash and Shine?

Prolong Waterless Wash and Shine on uuenduslik auto puhastamise ja kaitsmise meetod. Autot vanade võtete ja vahenditega pestes tuleb esmalt muretseda voolik, ämber, käsn ja seemisnahk. Seejärel, pärast loputamist – pesemist – loputamist – kuivatamist on protsess lõpetatud. See-eest uut vahendit tuleb vaid auto pinnale pihustada ja maha pühkida. See on nii lihtne! Unikaalne tsitrusepõhine koostis lahustab hõlpsasti igasuguse mustuse, spetsiaalne õlitav aine hajutab mustuse pisikesed osad nii, et neid on kerge pinnalt pühkida seda kahjustamata ja kriimustamata. Lisaks loob Prolong Waterless Wash and Shine pinnale kaitsekihi, mis lisab läiget, nagu oleks see kaetud vahaga, mida ei suuda ükski tavaline vahend.

Kas vahend võib kriimustada auto pinda?

Ei. Kui pesta autot tavalise vahendiga, siis on käsna ja pinna vahel ainult puhastusvahend ja vesi. Lisaks värvile ei ole midagi, mis kaitseks pinda mustuse laialimineku eest… Tänu uues vahendis sisalduvatele spetsiaalsetele õlitavatele ainetele, mis on nii laboratooriumis kui tegelikes tingimustes hoolikalt kontrollitud ja äraproovitud, ei kriimusta uus vahend värvi. Õlitav vahend imendub ja lahustab mustuse, seetõttu ei saa pind mustuse mahapühkimise ajal kriimustada. Toode Prolong Waterless Wash and Shine ei ole kahjulik, selle võib maha pühkida pehme lapiga.

Millistel pindadel võib toodet kasutada?

Toode on välja töötatud kasutamiseks kõigil auto välispindadel, st kroomil, plastdetailidel, värvitud plastil, velgedel, laternatel ja klaasil, välja arvatud rehvid, kuna need sisaldavad vaiku. Toodet ei ole soovitatav kasutada vinüülpindadel ega kangastel.

Kui sageli võib toodet kasutada?

Nii sageli, kui soovite. Tootele pole iseloomulik akumuleerumine, seepärast võib seda kasutada iga päev/iga nädal.

Milliste autode puhul sobib toodet kasutada?

Toode on kahjutu nii vanemate kui ka uuemate värvide puhul. Seda võib kasutada igasugust tüüpi autodel.

Milliseid toote kasutamise võimalusi on veel?

Toode sobib ideaalselt peaaegu igale pinnale. Seda võib kasutada klaaskiu (laevad), isikliku veetranspordivahendi, mootorratta, jalgratta, isegi aiamööbli ja grillseadmete jms puhul.

Kas toode suudab kõrvaldada ka puuvaigu ja linnusõnniku?

Toode Prolong Waterless Wash and Shine on välja töötatud ka sellise mustuse eemaldamiseks. Vaik, pigi, putukad ja linnusõnnik – selle toote abil saab ka need probleemideta eemaldada. Erinevalt uuest tootest ei suuda vanema põlvkonna puhastusvahendid isegi füüsilise jõu kasutamisel vaiku eemaldada. Tsitrusepõhine Prolong Waterless Wash and Shine kõrvaldab laitmatult ja igasuguse vaevata ka vaigu.

Mille poolest erineb toodeProlong Waterless Wash and Shine tootest Wash and Wax?

Turul pakutavad tooted Wash and Wax ei ole eriti tõhusad, kuna puhastusvahend ja vaha tegelikult ei segune. Selle tulemusena, kui loputatakse auto pinda, uhutakse sealt maha ka vaha koos mustuse ja pesuainega. Prolong Waterless Wash and Shine aga mitte üksnes ei puhasta autot, vaid jätab selle pinnale ka hüdrofoobse kaitsekihi.

Kas Prolong Engine Treatment sisaldab kloori, mida leidub valgendajates?

Ei. Kuigi konkurentide ettevõtted on ebaausalt ja ekslikult püüdnud seda tarbijatele kinnitada, demonstreerides pilkavalt valgendinõu, mille sisu valatakse mootorisse. Palju aastakümneid on spetsialistid, kes uurivad hõõrdumist ja sellest mõjutatud mehhanismide kulumist, olnud veendunud, et kloreeritud parafiin tagab kõige optimaalsema õlitamise. Probleemiks olid ebastabiilsus ja kõrge temperatuur. Vahendi Prolong Super Lubricants revolutsioonilise Aromatic Petroleum Distillate tehnoloogiaga on patenteeritud. Unikaalse Prolongi koostis on saanud kõrgeima hinnangu – 1a – uurimuste tulemusel, mida teostab vedelike korrodeerivaid omadusi uuriv sõltumatu laboratoorium. Uurimuses konstateeriti, et meie toode on korrosioonikindel. AFMT™ (Anti-Friction Metal Treatment – metalli hõõrdumisvastane töötlus) tehnoloogia aluseks on ületamatu keemiline stabiilsus, mis tagab tarbijatele parima tulemuse.

Kas föderaalne kaubanduskomisjon FTC on esitanud ettevõttele Prolong mingeid pretensioone või määranud sanktsioone?

Ei. FTC on hoolikalt kontrollinud iga katset, millel põhinevad Prolongi toodangule esitatavad nõudmised, alustades detailsest IRS (Internal Revenue Service) kontrollist.

  1. FTC pole ettevõttele Prolong kunagi esitanud mingeid nõudmisi ega ole pöördunud kohtusse.
  2. FTC pole kunagi määranud sanktsioone ettevõtte Prolong suhtes.
  3. Ettevõte Prolong pole esitanud alusetuid väiteid seoses toodanguga.
  4. Mitte ükski Prolongi töötaja ei ole jätnud täitmata FTC korraldusi.

Me mõistame, kui kaalukas on FTC osa tarbijate õiguste kaitsmisel, samuti mõistame kõiki mootorite töötlemisega seotud toodangu tugevdatud kontrolli põhjuseid. Selleks et FTC-l ei jääks kahtlusi seoses meie toodanguga, on sõlmitud leping Prolongi ja FTC vahel, millega ettevõte Prolong kohustub oma toodangu kvaliteedi tõstmisel „juhinduma üksnes teaduslikest alustest”. Ettevõtte Prolong suhtes pole rakendatud mingeid sanktsioone ega nõudeid. Leping jõustus 1999. aasta alguses.

Testkatsetel oli auto võimeline sõitma ilma õlita. Kas te soovitate seda?

Ei. Ettevõte Prolong ei hakka kunagi toetama ühtegi oma tarbijatest, kes juhib autot ilma ettenähtud õlikoguseta. Prolongi toodete puhul on õli vajalik, seda kasutatakse kui kandjat, mis aitab jõuda kõigi metallpindadeni mootori sisemuses. Meie tootejuhendis on selgelt nõutud, et täidetaks tootja kasutusjuhendis sätestatud nõudeid. Kuigi me väga loodame, et ükski meie ostjatest ei teata, et ta sõidab autoga, kus pole õli, võime kinnitada, et oleme niisuguse juhtumiga kokku puutunud – auto sõitis rahulikult ilma õlita pärast vahendi Prolong Engine Treatment kasutamist. See ootamatu „kõrvaltoime” näitab taas kord meie toote ületamatut kaitsevõimet.

Esimene mitteametlik Prolong World Challenge katse kümnele autole, veoautole ja mootorrattale toimus ettevõtte Prolong kulul võistlusrajal California kõrbes, kus õli valati välja ja autod sõitsid trassi probleemideta läbi. Ilmselt on kõige enam meelde jäänud kümnekordne NASCAR-i tšempion Al Unser, kes arvas, et ilma õlita pole kuidagi võimalik sõita isegi poolt trassi. Jätkates võistlemist 60 tuhat väärt punase Viperiga, ringles ta trassil seni, kuni oli ise sunnitud trassilt lahkuma, kuigi auto sõitis veel päris hästi. 20aastane Sandra Bartlia sõitis ilma õlita Los Angelesist peaaegu Santa Barbarani ilma igasuguste probleemideta.

Prolong Across America teise mitteametliku katse ajal esindas ettevõtet Marnia Kapuro, kes sõitis Long Beachist Californias kuni Daytonini Miamis autoga, milles oli kasutatud Prolongi vahendit ja mitte tilkagi õli. Kapuro jagas üllatunult oma muljeid, kui ta – suutmata uskuda oma silmi – palus iga kord bensiinijaama jõudes kontrollida õli taset mootoris.

Seoses praeguste katsetega Xtreme Machine Challenge uuriti autost väljavõetud mootorit, mida kasutati esimesel katsel, kusjuures lõigati lisaks läbi õli juhtivad torud ja pandi sisse liiv, tekitades veel tõsisema väljakutse, ilma õlita… – ja see toimis jälle!

Kõik olukorrad ja tulemused, mida me kirjeldame, on reaalsed, siin ei ole mingit trikki ega pettust. Kõiki autosid töödeldi vahendiga Prolong, lisades seda mootoriõlile, siis sõideti autoga üks ring, seejärel valati õli välja. Vahend Engine Treatment kaitses kindlalt metalli pinda, seepärast toimis Prolongi pakutav kaitse ka siis, kui õlitase oli nullis.

Mõistagi ei soovita me tarbijatel seda ekstreemset võtet kasutada. Me soovime vaid juhtida sellele tähelepanu, näidates veel kord Prolongi tehnoloogia unikaalseid eeliseid. Me teame, et vahend Prolong Engine Treatment kaitseb mootorit ja tarbija raha ajal, kui seal pole mootoriõli ega jahutusvedelikku, nagu nad ise on tunnistanud.

Kui te oma küsimusele vastust ei saanud, võtke meiega ühendust siin!